Receptai · Saldu

Nekeptas veganiškas zebro tortas

DSC_0836Šitą (ar panašų) tortą norėjau jau labai seniai išbandyti, bet vis nedrįsdavau. Tai, kas mane sulaikydavo, kad jį reikia šaldyti šaldymo kameroje, o tai man atrodė, tarsi gaminčiau ledus (kas ir nėra blogai). Vis dėl to, kadangi pamažu seko mano receptų, kuriuos noriu padaryti, atsargos, atėjo eilė ir šiam. Nenusivyliau. Jis neriebus, bet sotus, o kremą galima valgyti tiesiog dar gaminimo eigoje, nes žiauriai skanus.

Pastabos:

  • Pagrindą dariau su kepintais migdolais, bet galima, matyt, naudoti ir nekepintus bet kokius kitus riešutus;
  • Recepte nurodyta naudoti kremui gervuoges ir mėlynes, aš turėjau tik mėlynes, tad naudojau tik jas;
  • Iš pradžių laikiau šaldiklyje, bet perdėjau į šaldytuvą, nes man jis ir šaldytuve neištirpo.

Privalumai: nereikia kepti, labai gražiai atrodo, skanus.

Trūkumai: gal kiek ilgiau užtrunka pagaminti, nes man tikrai nebuvo taip, kaip video įraše, kad sumetei viską į smulkintuvą ir pamiršai.

Kam patiktų: manau, kad visiems.

DSC_0834Receptas (18 cm formai):

Pagrindui:

100 g riešutų (aš naudojau kepintus migdolus, galima – graikinius, lazdyno)

60 g datulių (naudojau tokias dideles, minkštas, man prireikė vos 3)

16 g kakavos miltelių

10 g kokoso drožlių

5 ml vandens

¼ a.š. druskos

Kremui:

280 g anakardžio riešutų (per naktį mirkytų vandenyje)

120 g skysto saldiklio (gali būti medus, klevų sirupas, cukraus sirupas)

100 g tirpintos kokosų aliejaus

1 v.š. vanilės

60 ml citrinos sulčių

Uogų įdarui:

150 g mėlynių (arba 75 g gervuogių ir 75 g mėlynių)

Gaminimas:

Visus pagrindui skirtus produktus sudėkite į smulkintuvą ir sumalkite iki vientisos masės. Ji turi būti lipni. Sukrėskite ją į kepimo formą (aš neklojau jokiu kepimo popieriumi, vis tiek puikiai išsiėmė) ir paspauskite, kad padarytumėte pagrindą.

DSC_0838Kremui skirtus produktus (išskyrus uogas) irgi sudėkite į plaktuvą ir plakite iki vientiso kremo. Truputį daugiau nei pusę kremo atidėkite, į likusį suberkite uogas ir dar kartą suplakite iki vientisos masės. Tuomet paimkite pagrindą ir sluoksniuokite kremus. Dėkite šaukštą balto per vidurį, ant jo – šaukštą violetinio, vėl balto, vėl – violetinio. Taip sunaudokite visą kremą. Dėkite tortą su visa forma į šaldiklį ir palaikykite per naktį.

Prieš valgydami ištraukite ir pusvalandį palaikykite kambario temperatūroje.

Originalus receptas: https://www.homecookingadventure.com/recipes/raw-vegan-zebra-cake?fbclid=IwAR36khH37OrE4YfbhAZpcGS4eUn-IKklKeRwOOtWIVZllDdp__uy084gQcw

Leave a comment